Wózek Baoli LPG nadaje się do pracy w pomieszczeniach i na zewnątrz bądź w środowisku pracy zorientowanym na ochronę środowiska. Skroplony gaz ziemny nie przepuszcza zanieczyszczeń w procesie parowania, co może skutecznie przedłużyć żywotność silnika jednocześnie zapewnia stałą moc ciągłego podnoszenia, podejmowania
i składowania ładunków w całym cyklu pracy.
Automatyczna skrzynia biegów (standard dla D+, opcjonalnie dla D basic).
Odporna na uderzenia osłona PCV (dostępne tylko dla D+).
Wyjmowana kabina z amortyzacją do łatwej naprawy remontowej.
Zintegrowany moduł sterujący zapewniający niezawodny system elektryczny i łatwą diagnozę.
Przyjazny w użytkowaniu rozkład funkcji. Kokpit pokryty tworzywem sztucznym,
w porównaniu
z serią CPCD, posiada
o 5 cm większą
przestrzeń na nogi.
W porównaniu z serią CPCD szerokość prześwitu masztu wzrasta z 490 mm do 508 mm.
Między kabiną a podwoziem znajdują się 4 gumowe amortyzatory minimalizujące wibracje.
Zewnętrzny zawias pokrywy jest przyjazny w obsłudze i zapewnia 90 stopniowy kąt otwarcia.
Regulowana kolumna kierownicy (zdjęcie jako D+ w celach informacyjnych).
Specjalnie zaprojektowany przedni błotnik do łatwej modyfikacji.
Przeciwwaga zakrzywiona w dół.
* Dostępne tylko dla D+.
Zespolone oświetlenie tylne jako standardowa specyfikacja D +, o większej liczbie funkcji.
ułatwiają kierowcy wsiadanie / wysiadanie z wózka.
Technologia malowania konstrukcji opracowana przez KION pomaga poprawić bezpieczeństwo. Dodatkowo jest łatwa do zaprasowania.
Europejski układ dźwigni bocznych.
Izolator pokrywy silnika służy dalszej redukcji hałasu, poziom hałasu jest zgodny z normą CE
i UL.
Poprawiający wydajność pracy (standard dla D+, opcjonalnie dla D basic).
Model | KBG15 | KBG18 | KBG20 | KBG25 | KBG30 | KBG35 |
---|---|---|---|---|---|---|
Typ napędu | LPG | LPG | LPG | LPG | LPG | LPG |
Pozycja operatora | Kierowca siedzący | Kierowca siedzący | Kierowca siedzący | Kierowca siedzący | Kierowca siedzący | Kierowca siedzący |
Silnik | GCT Engine | GCT Engine | GCT Engine | GCT Engine | GCT Engine | GCT Engine |
Udźwig Q [kg] | 1500 | 1800 | 2000 | 2500 | 3000 | 3500 |
Odległość środka ciężkości
C [mm] | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 |
Masa wózka [kg] | 2960 | 3108 | 3213 | 3920 | 4220 | 4680 |
Kąt pochylenia masztu przód/tył
(α/β) [st] | 6°/12° | 6°/12° | 6°/12° | 6°/12° | 6°/12° | 6°/12° |
Wysokość masztu w stanie złożonym h1 [mm] | 2002 | 2002 | 2002 | 2040 | 2035 | 2180 |